Ospel opfleuren

Doel van de plantentorens is om de kern Ospel op te fleuren en op te sieren met een bloemenzee. We hebben met hulp van sponsors 8 plantentorens kunnen realiseren door de kern van Ospel.

Als Dorpsraad hebben we ervaren dat het watergeven van deze torens niet veel werk is, als je maar met een grote groep bent. En die groep VRIJWILLIGERS zoeken we. Daarom zoeken we JOU. Met een team  van 12 personen werken we om toerbeurt met 2 personen, 1x per 2 weken, 1½ uur mee om de torens te voorzien van water en ander plantenonderhoud. Dit kan werkelijk IEDEREEN. Je hebt géén groene vingers nodig om je steentje bij te dragen aan een fleurig Ospel.   En ook al kun je eens niet, dan zijn er nog steeds 11 anderen die je taak over kunnen nemen. Dus Vul het formulier in en laat je uitleggen wat er mogelijk is. We hebben je hard nodig. Wij kunnen het niet alleen!

Ik wil meehelpen Sponsor worden

Hoofdsponsors